FANDOM

PostaćEdytuj

Słowo postać jest w Guild Wars stosowane w odniesieniu do wirtualnego awatara, którym gracz posługuje się w grze. Każde początkowe konto jest ograniczone do czterech miejsc na postaci. Przy zakupie każdej kolejnej kampanii liczba miejsc na postaci wzrasta o dwa. Dla osób które posiadają wszystkie 3 kampanie, liczba ta wynosić będzie osiem miejsc. Gracze mogą również zakupić dodatkowe miejsca na postaci, w Oficjalnym Sklepie Guild Wars, za odpowiednią opłatą. Aktualnie limit miejsc na postaci, na jedno konto, wynosi 26.

Tworzenie PostaciEdytuj

Proces tworzenia postaci, prowadzi gracza przez sekwencję opcji, które określają wygląd i funkcjonowanie postaci w świecie Guild Wars. Puste miejsce na postać, musi zostać poddane tym procesom:

  • PvP czy postać do gry fabularnej (PvE) : Miejsca w których postać będzie zdolna do gry. Postać PvP zaczyna na najwyższym poziomie, ale jest ograniczona tylko do gry przeciwko innym graczom, i nie ma dostępu do części fabularnej świata gry.
  • Kampania: Definiuje rodowód postaci, oraz miejsce w którym zaczyna ona grę. Nie dotyczy to postaci PvP.
  • Profesja Podstawowa: Określa atrybut podstawowy postaci, oraz początkowe umiejętności. W PvE odpowiada to również za początkowy samouczek.
  • Płeć: Określ płeć swojej postaci. Wybór ten definiuje styl zbroi oraz wpływa na opcje wyglądu twojej postaci.
  • Wygląd: Wybierz kolor skóry, wygląd twarzy, styl i kolor włosów twojego awatara.
  • Wysokość i Kolor Zbroi: Zdefiniuj wysokość i kolor zbroi swojego bohatera.
  • Imię: Wybierz imię dla swojej postaci. Imię musi podlegać zasadom tworzenia imienia, ustalonym przez Arena Net, nie może aktualnie istnieć w świecie gry lub składać się z jednego słowa.

Po wypełnieniu wszystkich powyższych kroków, twoja postać zostanie utworzona i skierowana do lokacji początkowej. Dla postaci PvP jest to Wielka Świątynia Balthazara, a dla postaci PvE odpowiednio: Askalon, Klasztor Shing Jea i Istan (zgodnie z kolejnością kampanii).

ModyfikacjeEdytuj

Cechy fizyczne oraz wygląd twojej postaci mogą zostać zmienione po jej stworzeniu poprzez:

  • Różnego rodzaju bronie i zbroje, które zdobywasz podczas gry.
  • Płeć, wygląd i wzrost mogą zostać zmienione przez Anatomicznego Inżyniera Llye, przy użyciu zestawu Metamorfozy lub Totalnej Metamorfozy, możliwych do kupienia w Oficjalnym Sklepie Guild Wars.
  • Imię postaci może zostać zmienione przy użyciu Oficjalnego Sklepu Guild Wars lub przy pomocy sklepu NCsoft.

KasowanieEdytuj

W celu usunięcia postaci, gracz musi udać się do okna wyboru postaci, zaznaczyć postać którą chce usunąć i wcisnąć przycisk "Usuń" (domyślnie ustawiony przycisk to "U"). Aby zapobiec niechcianemu skasowaniu postaci, gracz jest proszony o wpisanie nazwy postaci, którą chce usunąć w specjalne pole, a następnie znów wcisnąć przycisk "Usuń" (lub przycisk "Enter"). Kiedy postac zostanie usunięta, wszystkie jej osiągnięcia, bronie i przedmioty które ze sobą nosiła (włącznie z tymi, które przechowywali jej bohaterowie) zostaną permanentnie utracone. Usunięcie postaci nie może zostać cofnięte.

Gracze, zostają automatycznie obdarowani 24 godzinną rezerwacją na imię postaci, którą przed chwilą skasowali. Daje to możliwośc utworzenia nowej postaci o takim samym imieniu bez obawy, że nazwa zostanie wykorzystana przez kogoś innego.

Trzeba wziąć pod uwagę to, że przedmioty dopasowane są do postaci nie do jej imienia. Skasowanie postaci, a następnie utworzenie nowej o takiej samej nazwie, nie daje jej możliwości do noszenia zbroi oraz broni dopasowanych do starej postaci.

UwagiEdytuj

18px-BugCzasami po zrobieniu postaci i wylogowaniu się do menu wyboru postaci, postać się nie pojawi lecz jeśli spróbujesz zrobisz nowa postać pojawi się błąd.Wylogowanie, granie na innej postaci lub odwiedzenie sklepu in-game naprawi ten błąd.
18px-BugJeśli stworzysz postać o tym samym imieniu, która miała nieużyte punkty atrybutów i nie kliknąłeś wiadomości żeby je użyć, nowa wiadomość pojawi się że posiadasz niezużyte punkty atrybutów nawet jeśli takich nie posiadasz.
Artemisia Gentilesi 15:48, lis 12, 2010 (UTC)Artemisia Gentilesi [Lore]

Więcej z Fandomu

Losowa wiki